В Україні виробники ліків не знизили ціни на ліки після скасування маркетингових угод, вважаючи, що відповідальність за це покладено на аптеки. Маркетингові угоди дозволяли аптекам пропонувати знижки на ліки, що робило їх доступнішими. Проте після заборони таких угод ціни на ліки не тільки не знизилися, але й продовжили зростати. За словами нардепа Юрія Заславського, виробники підняли ціни у 2-2,5 рази, пояснюючи це високими витратами на просування товарів. Водночас, аптеки, позбавлені доходу від маркетингових угод, змушені самостійно покривати свої витрати. Нардеп вважає, що повернення маркетингових угод із прозорим оподаткуванням та балансованим підходом до регулювання діяльності у цій сфері може стати вихідним рішенням. У 2024 році дохід трьох найбільших фармацевтичних заводів в Україні склав майже 23 млрд гривень.
